سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]
عاشق دلشکسته روکمک کنید
درس
  • نویسنده : عاشق دل شکسته:: 87/4/26:: 7:24 صبح
  • عشق آسمونی رو نمیشه بنویسی....

    اگه تونستی عشق آسمونی رو بنویسی حتما به من خبر بده بیام .....

    اما عشق زمینی رو ....................

    جلوی آینه بشین
    خودتو تنها ببین
    از توی گلدون عشق
    هر چی گل مونده بچین
    از پشیونی بگو
    از دل آزاری بگو
    من دیگه رفتنیم
    هر چی دوست داری بگو
    هر چی دوست داری بگو

    برو برو
    من دیگه نمیخوامت
    برو برو دیگه
    دوست ندارمت

    برو برو
    من دیگه نمیخوامت
    برو برو دیگه
    دوست ندارمت


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 18019
    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 1
    ........... درباره خودم ..........
    عاشق دلشکسته روکمک کنید
    عاشق دل شکسته
    من نیاز به کمک و راهنمایی دارم پس هر کس اومد به ای عاشق کمک کنه و نظر بدهد. ممنون

    .......... لوگوی خودم ........
    عاشق دلشکسته روکمک کنید
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........