سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]
عاشق دلشکسته روکمک کنید
داستان زندگی یک عاشق دلشکسته
  • نویسنده : عاشق دل شکسته:: 87/4/26:: 7:20 صبح
  • حدود 5/2 سال پیش بود که عاشق یه دختر شدم بعد از درمیان گذاشتن با خانواده قرار شد بریم خواستگاری  بعد از 1 ماه ما رفتیم خواستگاری حدود 1هفته به ما جواب دادن که ای کاش این جوابو نمیدادن اما اون روز من از این جواب تو پوست خودم نمی گنجیدم و خودمو خوشبخت ترین مرد دنیا میدونستم.بلاخره نامزد شدیم و یه 4 ماهی  هم نامزد بودیم تا بلاخره عقد کردم اون اوایل خانم برای من ومن برای اون جون میدادیم تا این که هردو مون رفتیم دانشگاه یه 2 ترم گذشت و ما به این زندگی عاشقونه ادامه میدادیم.تا این که 1 سال پیش دیدم بهونه هاش شروع شد و هی بهونه گرفتن حالا بماند که این بهونه ها خیلیشون الکی بود و این شروع از هم پاشیدن زندگی من شد.هرچی بیشتر باهاش حرف میزدم کمتر اثر داشت.تا این که یک ماه پیش کاشف به عمل اومد که توی دانشگاه عاشق ی پسر دیگه شده و یادش رفته که یه شوهری هم داره.از اون روز به بعد دارم دیونه میشم .شاید این کفاره گناهام بوده.اما این حق من که اونو از جونم هم بیشتر دوست داشتم نبود.آخه ما ایرونی ها میگیم اگه نمک کسی رو خوردیم دیگه نمکدون نمیشکنیم اما این دختر نمکدون که هیچی دل منو شکست.

    خدای شما دیگه دل نشکنید و نظر بدین


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 18029
    بازدید امروز : 14
    بازدید دیروز : 1
    ........... درباره خودم ..........
    عاشق دلشکسته روکمک کنید
    عاشق دل شکسته
    من نیاز به کمک و راهنمایی دارم پس هر کس اومد به ای عاشق کمک کنه و نظر بدهد. ممنون

    .......... لوگوی خودم ........
    عاشق دلشکسته روکمک کنید
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........