سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عاشق دلشکسته روکمک کنید
حرف عاشق دلشکسته
  • نویسنده : عاشق دل شکسته:: 87/4/26:: 7:23 صبح
  • هر کسی یه تجربه ای تو زندگیش داره که این تجارب رو با زحمت بدست میاره که اکپرا هم با تلخی همراه است.اما حرف من با تموم پسر و دخترای عاشقه:

    اولا عشق تون رو به پای کسی بریزین که لایق شما باشه

    دوما اگه با کسی پیمان دوستی (ببینین میگم دوستی چون دوتا دوست برای هم جون میدن نه مثل...‍) بستید تا پایان ثابت قدم باشین حتی اگه ناملایمات زیاد بود و به هم خیانت نکنید.


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 18020
    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 1
    ........... درباره خودم ..........
    عاشق دلشکسته روکمک کنید
    عاشق دل شکسته
    من نیاز به کمک و راهنمایی دارم پس هر کس اومد به ای عاشق کمک کنه و نظر بدهد. ممنون

    .......... لوگوی خودم ........
    عاشق دلشکسته روکمک کنید
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........